41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (2024)

از تصاویر خسته کننده موجود در وب‏سایت خود خسته شده اید؟ در این مقاله فهرستی از 41 وب‌سایت عکس مورد بررسی قرار گرفته است که عکس‌های باکیفیت و زیبا را به شما ارائه می‌دهند و می‌توانید از آن‌ها در تولید محتوا برای سایت خود استفاده کنید. احتمالاً همه بازاریاب‌ها برای اینکه دیده شوند، دوست دارند از عکس‌های استوک (stock photo) استفاده ‌کنند؛ اما می‏دانند همیشه نمی‌توان یک عکاس استخدام کرد تا عکس‌های باکیفیت و زیبا را ثبت کند. خوشبختانه وب‌سایت‌های عکس رایگان زیادی وجود دارند که می‌توانید تصویر مناسبی را با توجه به استراتژی بازاریابی محتواخود پیدا کنید. علاوه بر این، برای یافتن این سایت‌ها لازم نیست زمان زیادی را در وب جستجو کنید.

وب‌سایت عکس مناسب برای پیدا کردن تصاویر با کیفیت را باید بشناسید تا از خدمات وب‌سایت استفاده کنید. امروزه بسیاری از نویسندگان برای تولید محتوا گوناگون باید از تصاویر متفاوت استفاده کنند. این مسئله که تصاویر به کار گرفته شده برای محتواهای متفاوت کیفیت مناسبی داشته باشند بسیار مهم است. اگر کیفیت تصاویر مناسب نباشد بازدید از سایت کاهش می ‌یابد. مخاطبین به کیفیت تصاویر و محتواهایی که در سایت قرار می‌گیرند اهمیت زیادی می‌ دهند. تعداد سایت ‌هایی که مربوط به عکس مشهور برای محتواهای گوناگون هستند بسیار زیاد است. هر یک از سایت‌ های مربوط به یافتن تصاویر با کیفیت بالا و رایگان دارای ویژگی متفاوتی می‌ باشند که باید آنها را بشناسید

در این مقاله یک لیست بزرگ از منابع آنلاین برای یافتن تصاویر رایگان و باکیفیت تهیه شده است. آن‏ها انواع مختلفی از عکس‌ها را منتشر می‏کنند که شما واقعاً لازم دارید. ترتیب معرفی سایت‌ها دلیل برتری یکی بر دیگری نیست. باوجود ارائه توضیحات در مورد هر وب‌سایت عکس، باز هم لازم است اطمینان حاصل کنید که مجوزهای هر سایت را مرور کرده‌ اید تا به درستی از عکس‌های آنها استفاده کنید.

کدام وب‌سایت عکس دارای تصاویر باکیفیت است؟

1. StockSnap.io

هر هفته، صدها عکس باکیفیت به وب‌سایت StockSnap.io اضافه می‌شود. طبق مطالب Stocksnap.io، هر یک از تصاویر آن‌ها تحت مجوز Creative Commons Zero منتشر می‌شوند. تمام عکس‌های این وب‏سایت ازجمله تصاویری که برای اهداف تجاری استفاده می‌شوند، قابل کپی کردن، ویرایش و توزیع هستند. نیازی به ذکر نام عکاس یا وب‌سایت عکس StockSnap.io نیست. آن‌ها عکس‌های باکیفیت تمام وب‌سایت‌ها را گردآوری می‌کنند و یک شبکه از عکاسان بااستعداد را نیز در اختیار دارند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (1)

2. Pixabay

Pixabay دارای بیش از 530،000 عکس، تصویر و اشکال هندسی است. همان‌طور که در وب‌سایت آن‌ها ذکر شده است، همه تصاویر تحت مجوز Creative Commons CCO برای عموم افراد منتشر می‌شوند و شما می‌توانید بدون نیاز به لایسنس، از انواع تصاویر ازجمله تصاویر حوزه تجاری این وب‏سایت، استفاده کنید. نیازی به ذکر نام عکاس یا نام این وب‏سایت نیست. وجود گزینه جستجو در این وب‌سایت عکس باعث می‌شود تصاویر باکیفیت مورد نظر خود را راحت‌تر پیدا کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (2)

3. Pexels

با Pexels دسترسی به یک پایگاه‌ داده با هزاران عکس باکیفیت بالا آسان است. Pexels نه تنها تصاویر باکیفیت را از تیم عکاسان و اعضای شرکت خود منتشر می‏کند، بلکه تصاویر مختلف را از سایت‌های دیگر، ازجمله Pixabay و Gratisography را نیز جستجو می‌کند. تصاویر را می‌توان اصلاح کرد، تغییر داد و برای اهداف تجاری و غیرتجاری استفاده کرد. نیازی به ذکر نام عکاس یا نام سایت نیست.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (3)

4. Unsplash

Unsplash یکی از وب‌سایت‌های معروف عکس رایگان است. با مشاهده این وب‌سایت عکس متوجه می‏شوید که هر 10 روز 10 عکس با وضوح بالا اضافه می‌شود و همه تصاویر تحت مجوز Creative Commons Zero هستند. حتماً Unsplash Instant for Chrome را نیز بررسی کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (4)

5. Unrestrictedstock

Unrestrictedstock.com عکس‌ها، فیلم‌ها و اشکال گرافیکی را بدون دریافت حق امتیاز و بدون دریافت هیچ هزینه ای منتشر می‏کند. همان‌طور که در وب‌سایت عکس آن‌ها ذکر شده است، تقریباً می‌توانید از مجموعه عکس‌های آنلاین آن‌ها در هر حوزه ای استفاده کنید. توافق‌نامه لایسنس آن‏ها فقط چند محدودیت دارد که باید قبل از استفاده از عکس‌های استوک بررسی شوند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (5)

6. Superfamous

وب‏سایت Superfamous دارای تصاویر باکیفیت و چشم نواز است که توسط Folkert Gorter گرفته است. تصاویر ارائه شده تحت مجوز Creative Commons Attribution 3.0 هستند و تا زمانی که در این وب‏سایت اعتبار داشته باشید می‌توانید از آن‌ها برای اهداف شخصی خود استفاده کنید.

7. travel coffee book

اگر به دنبال عکس‌هایی از نقاط دیدنی و مناظرطبیعی هستید، travel coffee book یک وب‌سایت عالی است. همه تصاویر تحت مجوز Creative Commons Zero در دسترس هستند. همچنین این وب‌سایت عکس می‌تواند به عنوان یک ابزار مدیریت عکس عمل کند، به‌طوری‌که می‌توانید عکس‌های سفرهای خود را به این وب‌سایت ارسال کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (6)

8. Burst

Shopify، Burst را ارائه داده است که عکس‌های با وضوح بالا را بدون حق امتیاز منتشر می‏کند. هر کسی می‌تواند تصاویر را با هر نرم افزاری تغییر دهد و از آن‌ها برای اهداف کسب و کار خود استفاده کند. این وب‌سایت عکس نه تنها امکان جستجوی عکس‌ها را برای کاربران خود فراهم می‏کند، بلکه عکس‏های باکیفیت را بر اساس زمینه ها و موضوعات مختلف طبقه بندی می‌کند. این طبقه بندی‌ها زمانی مفید هستند که واقعاً نمی‌دانید چه نوع عکسی را باید جستجو کنید. برخی از تصاویر موجود در این وب‌سایت تحت مجوز Creative Commons CC0 هستند، اما برخی دیگر مجوز انحصاری ندارند، بنابراین مطمئن شوید که چگونه می‌توانید از تصویر دانلود شده خود استفاده کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (7)

9. Freerange Stock

Freerange Stock هزاران عکس رایگان را برای اهداف تجاری یا غیرتجاری در اختیار شما قرار می‌دهد. طبق مطالب این وب‌سایت عکس، عکس‌ها مستقیماً از عکاسان داخلی، آرشیو و عکاسان عضو این وب‌سایت جمع آوری شده اند. آن‌ها از شما می‌خواهند که برای کسب مجوز عکس‌ها جمله ای مشابه، "عکس‌ها با کسب مجوز و حق چاپ رایگان از Range، www.freerangestock.com دریافت شده است " استفاده کنید. همچنین نام عکاس را باید درج کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (8)

10. NegativeSpace

NegativeSpace تصاویری را ارائه می‌دهد که حول یک موضوع متداول است. تصاویر دارای یک نقطه فوکوس مرکزی همراه با محیط تار و محو شده هستند. استفاده از این وب‌سایت عکس آسان است و حتی به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را بر اساس رنگ جستجو کرده یا به سادگی یکی از طبقه بندی‌های آن‌ها را انتخاب کنید. تصاویر را می‌توان تحت مجوز Creative Commons CC0 دریافت کرد.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (9)

11. Morguefile

سایت Morguefile مجموعه ای زیبا از عکس‌های باکیفیت را دارد که هم شرکت‌ها و افراد مختلف می‌توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند. طبق مطالب این وب‌سایت عکس، مجوز Morguefile برای استفاده از طراحان و تصویرگران است و از آن‌ها درخواست می‌شود که مجوز خود را از عکاس دریافت کنند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (10)

اگر قصد دارید از یک تصویر این وب‌سایت در یک پست وبلاگ خود استفاده کنید، توصیه می‌شود با عکاس تماس بگیرید و همراه با تصویر یک زیر عنوان که شامل نام دقیق عکاس است، در آن پست قرار دهید.

12. Picjumbo.com

Picjumbo.com یک وب‌سایت عکس است که توسط یک طراح و عکاس به نام ویکتور هاناسک ایجاد شده است. تصاویر این وب‌سایت رایگان هستند و هم برای موارد شخصی و هم تجاری قابل استفاده هستند. یک ویژگی عالی در این سایت وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تصویر را تست کنید، یعنی می‌توانید نحوه استفاده از آن را یاد می‏گیرید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (11)

13. JayMantri.com

JayMantri.com تصاویر رایگان و جذابی را ارائه می‌دهد که می‌توانید تحت مجوز Creative Commons Zero از آنها استفاده کنید.

14. Refe

Refe عکس‌های باکیفیت بالا، بدون حق امتیاز و طبیعی را منتشر می‌کند. در حالی که آن‌ها برای تصاویر وب‌سایت مبالغی پرداخته اند؛ اما شما می‌توانید طیف وسیعی از موضوعات و تصاویر را از مجموعه رایگان آن‌ها پیدا کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (12)

15. New Old Stock

New Old Stock یک وب‌سایت عکس منحصر به فرد است که عکس‌ها قدیمی را که در آرشیو سایت‌های عمومی وجود دارند منتشر می‌کند. ازنظر صاحب سایت، کول تاون سند (Cole Townsend)، همه عکس‌ها برای اهداف شخصی و غیرتجاری قابل استفاده هستند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (13)

اگر می‌خواهید از عکس‌های این وب‌سایت عکس برای مقاصد تجاری استفاده کنید، باید بامطالعه بیانیه حقوق موسسه، برخی از موارد را به عنوان دریافت کننده عکس‌های تجاری انجام دهید (همه این اطلاعات در صفحه حقوق و نحوه استفاده از وب‌سایت توضیح داده شده است). شما می‌توانید تصاویر موردنظر خاص را از مجموعه بسته های عکس‏های حرفه ای این وب‌سایت خریداری کنید که برای اهداف تجاری طراحی شده اند.

16. Wikimedia Commons

وب‌سایت Wikimedia Commons شامل مجموعه ای بیش از 52 میلیون فایل رسانه ای رایگان است. این وب‌سایت عکس دارای یک باکس جستجو است که به شما در یافتن موضوعات و انواع عکس‌های خاص کمک می‌کند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (14)

به گزارش ویکی پدیا، تصاویر این وب‏سایت تحت مجوزهایی که در صفحات توضیحات تصویر ذکر شده اند، قابل استفاده هستند.

17. Gratisography

عکس‌های باکیفیت رایگان در وب‏سایت Gratisography توسط رایان مک گویِر ارائه می‎‏شوند که تحت مجوز Creative Commons Zero هستند. همان‌طور که رایان مک گوایر عکاس این وب‌سایت عکس بیان می‌کند، برخی از محدودیت‌های متداول منطقی برای استفاده از عکس‌ها وجود دارند، اما به ذکر نام سایت و یا نام عکاس نیازی نیست.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (15)

18. Life of Pix

Life of Pix مجموعه ای نسبتاً کوچک اما زیبا از تصاویر با وضوح بالا ارائه می‌دهد که می‌توانید برای اهداف تجاری یا شخصی خود استفاده کنید. علاوه بر این، این وب‌سایت عکس محدودیت‌های کپی رایت را ندارد.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (16)

19. SplitShire

وب‌سایت SplitShire دارای عکس‌ها و تصاویر رایگان است که برای اهداف تجاری قابل استفاده هستند.

به گفته صاحب این وب‌سایت، تصاویر این وب‌سایت توسط هافینگتون پست، CNN و هزاران وب‌سایت عکس دیگر استفاده شده است.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (17)

20. reshot

reshot یک سایت مبادله رایگان "بهترین محتوای بصری جهان " را ایجاد کرده است. مشارکت کنندگان در این وب‌سایت "از افراد حرفه ای با تجربه تا افرادی که به تازگی استعداد عکاسی را در خود کشف کرده اند " هستند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (18)

تصاویر این وب‌سایت عکس هم برای امور تجاری و هم غیرتجاری در دسترس هستند؛ به عبارت دیگر، تصاویر دارای مجوز اصلی غیرانحصاری کپی رایت برای دانلود، کپی، ویرایش، انتشار، اجرا و استفاده رایگان از عکس‌ها هستند.

21. DesignersPics.com

شما می‌توانید عکس‏های فوق العاده باکیفیت را با وضوح بالا در DesignersPics.com دانلود کنید که توسط Jeshu John گرفته شده اند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (19)

تصاویر رایگان این وب‌سایت عکس هم برای امور تجاری و هم موارد شخصی قابل دانلود هستند. همچنین نیازی به ذکر نام نویسنده و یا وب‌سایت نیست.

22. Foodiesfeed

همان‌طور که از نام این وب‌سایت مشخص است، Foodiesfeed در مورد انواع عکس‌های مواد غذایی عالی است.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (20)

اگر به دنبال تصاویری از غذاها هستید، این سایت عالی در این حوزه برای شما مناسب است. همه عکس‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید. آن‌ها تحت مجوز Creative Commons Zero هستند.

23. FreeImages.com

در وب‌سایت FreeImages.com بیش از 400000 عکس و تصویر رایگان وجود دارد. حتماً محتوای توافقنامه مجوز و محدودیت‌های خاصی را که برای هر تصویر که در صفحه پیش نمایش آن‏ها قابل مشاهده است، بخوانید. ممکن است لازم باشد به عکاس اطلاع دهید که از تصویر او استفاده می‌کنید و در برخی موارد، لازم است نام او را ذکر کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (21)

24. Skitterphoto

Skitterphoto از زمان تأسیس خود در سال 2014 هرروز یک تصویر جدید به نمایش گذاشته است، بنابراین می‌توانید تصاویر باکیفیت و منحصر به فرد را جستجو کنید.

تصاویر Skitterphoto توسط سه عکاس گرفته شده اند و تحت مجوز Creative Commons Zero قابل استفاده هستند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (22)

می‌توانید موضوعات مختلفی ازجمله چشم اندازهای طبیعی، افراد، حمل و نقل و موارد دیگر را در این وب‌سایت عکس پیدا کنید.

25. Stock FOCA

FOCA stock عکس‌ها و فیلم‌های رایگان را برای موارد تجاری ارائه می‌دهد. این پلتفرم در سال 2014 توسط، Jeffery Betts راه اندازی شد تا علاقه خود را به عکاسی با مردم جهان به اشتراک بگذارد.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (23)

تصاویر در سایت‌های Shopify و Canva قابل مشاهده هستند و هر هفته عکس‌های جدیدی در این وب‌سایت عکس آپلود می‌شود. تصاویر و فیلم‌ها تحت مجوز Creative Commons CC0 در دسترس هستند.

26. PICNOI

Picnoi.com دارای مجموعه متنوعی از تصاویر باکیفیت و جذاب است. به گفته بنیان‌گذار این وب‌سایت عکس، نیازی به ذکر نام این وب‌سایت نیست، اما این کار موجب تشویق آن‌ها می‌شود.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (24)

در حالی که تصاویر رایگان هستند، می‌توانید کل پایگاه داده تصاویر این وب‌سایت را با قیمت 59.99 دلار دانلود کنید.

27. PikWizard

PikWizard بیش از 1 میلیون عکس و فیلم ‌را بدون نیاز به حق امتیاز معتبر برای کاربرد تجاری ارائه کرده است. طبق محتوای این وب‌سایت عکس، تصاویر زیادی از افراد مختلف وجود دارد که برای دانلود در دسترس هستند. شما می‌توانید به طور رایگان از تصاویر بدون ذکر منبع استفاده کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (25)

28. Mazwai

Mazwai یک وب‌سایت کلیپ‌های تصویری است که آن‌ها را به صورت رایگان و بدون نیاز به حق امتیاز ارائه می‌دهد. فیلم‌ها باکیفیت بالا هستند و به سبک سینمایی ساخته شده اند.کلیپ‌های ویدئویی این وب‌سایت تحت دو نوع مجوز هستند: Creative Commons 3.0 و مجوز Mazwai.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (26)

29. Startup Stock Photos

این وب‌سایت Startup Stock Photos به عنوان روزنه ای برای فروش عکس‌های معمولی و عادی شروع به کار کرد، اما از همان زمان رشد کرد.Startup Stock Photos خود را به عنوان یک وب‌سایت "عکس رایگان برای استارت آپ‏ها، وبلاگ نویسان، ناشران، وب‌سایت‌ها، طراحان، توسعه دهندگان، سازندگان و سایر افراد " معرفی کرده است. تصاویر این وب‌سایت عکس تحت مجوز Creative Commons CC0 در دسترس هستند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (27)

30. Foter

Foter میزبان بیش از 335 میلیون تصویر رایگان است. این تصاویر از منابع آنلاین متعددی تهیه شده اند (Foter از API Flickr استفاده می‌کند و عکس‌های Creative Commons را جستجو می‌کند). پلاگینی که Foter را منحصر به فرد می‌کند، پلاگین ورد پرس است.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (28)

31. Stockvault.net

Stockvault.net از سال 2004 کار خود را آغاز کرد و عکس‌ها، لوگوها و فرمت‏های وب رایگان را ارائه می‌دهد. تصاویر این وب‌سایت رایگان هستند، اما حتماً مجوز هر تصویر را بررسی کنید، زیرا هرکدام متفاوت هستند. مشارکت کنندگان در این وب‌سایت عکس می‌توانند سه نوع مجوز را که شامل غیرتجاری، تجاری و حوزه عمومی (CC0) هستند، را انتخاب کنند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (29)

32. picography

picography دارای یک بخش جستجو برای سهولت استفاده و یک فهرست کشویی برای مکان‌یابی تصاویر است. عکس‌ها تحت مجوز Creative Commons CC0 هستند و نیازی به ذکر نام این وب‌سایت عکس یا عکاس نیست.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (30)

33. Rgbstock

Rgbstock دارای انواع فایل گرافیکی و عکس رایگان است. Rgbstock توضیح مفصلی درباره نحوه استفاده و عدم استفاده از تصاویر ارائه کرده است.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (31)

34. StockFreeImages

StockFreeImages خود را "بزرگ‌ترین وب‌سایت تصاویر رایگان، با 2.2 میلیون تصویر و عکس بدون حق امتیاز " معرفی کرده است.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (32)

این وب‌سایت متعلق به Dreamstime.com، یکی از اصلی‌ترین تأمین کنندگان تصاویر استوک است. این وب‌سایت شامل تصاویری است که توسط همکاران Dreamstime برای دانلود رایگان اهدا شده است. برای دسترسی به تصاویر، باید به طور رایگان حساب کاربری ایجاد کنید و در این وب‌سایت عکس ثبت نام کنید.

تصاویر این وب‏سایت تحت مجوز بدون دریافت حق امتیاز است، اما اگر از یکی از تصاویر این وب‌سایت استفاده می‌کنید، باید نام وب‌سایت را روی تصویر ذکر کنید و یا لینک وب‌سایت Stockfreeimages.com را وارد کنید.

35. FreeImages.co.uk

FreeImages.co.uk دارای یک ایندکس است که بیش از 21000 تصویر در 89 دسته مختلف، طبقه بندی شده است. از تصاویر این وب‌سایت عکس می‌توان برای موارد چاپی، وب‌سایت‌ها، نشریات و سایر پروژه های تصویرسازی یا طراحی استفاده کرد؛ اما اگر از تصاویر موجود در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید FreeImages.co.uk نیاز به لینک مرتبط با عکس یا مجوز چاپ شده روی عکس نیاز دارد.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (33)

36. Kaboompic

Kaboompics تصاویر رایگان را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. آنها می‌توانند برای پروژه های غیر کاری و کاری استفاده شوند. هزاران تصویر برای انتخاب وجود دارد و نیازی به ذکر نام سایت یا عکاس نیست. همچنین شما می‌توانید هرگونه تغییری را در تصاویر اعمال کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (34)

37. StreetWill.co

StreetWill.co عکس‌های قدیمی را منتشر می‏کند که تحت مجوز Creative Commons CC0 در دسترس هستند. این وب‌سایت عکس مانند سایر سایت‌های بزرگ دیگر عکس‌ها را طبقه بندی نکرده است، اما تصاویر آن منحصر به فرد و ازنظر بصری جذاب هستند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (35)

طبق مطالب این وب‌سایت عکس، از زمان راه اندازی وب‌سایت تاکنون بیش از 1.1 میلیون بار تصاویر دانلود شده اند.

38. ISO Republic

ISO Republic دارای هزاران عکس و فیلم است که تحت مجوز Creative Commons CC0 قرار دارند. برای یافتن عکس موردنظر خود می‌توانید از بخش جستجو یا از منوی طبقه بندی عکس‌ها استفاده کنید. از حیوانات گرفته تا ورزش و فناوری، عکس‌های متنوعی در این وب‌سایت عکس در دسترس هستند.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (36)

39. عکس‌های سفر رایگان با The Wonderlusters

آیا به دنبال تصاویری از قاره های مختلف هستید؟ Wonderlusters دارای مجموعه ای بیش از 15000 عکس رایگان طبقه بندی شده از سراسر جهان است که بر اساس نام کشورها طبقه بندی شده اند. عکس‌های این وب‌سایت عکس را می‌توانید رایگان و برای اهداف شخصی یا کاری خود، تحت مجوز CC BY-ND استفاده کنید. این مجوز به این معنی است که کاربران حق ویرایش یا تغییر عکس‌ها را ندارند. همچنین باید از صاحب عکس‌ها هم اجازه بگیرند.

40. CC0.photo

CC0.photo یک وب‌سایت عکس رایگان است که توسط رافائل هرمن راه اندازی شده است. همه تصاویر موجود در وب‌سایت تحت مجوز CC0 و رایگان هستند؛ یعنی می‌توان از عکس‌ها در حوزه های عمومی استفاده کرد.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (37)

41. Rawpixel

در حالی که Rawpixel عکس‌های رایگان و تصاویر باکیفیت را در حوزه عمومی ارائه می‌دهد، برای دانلود آن‌ها باید در این وب‌سایت ثبت نام کرده و یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. مجوز تصاویر این وب‌سایت عکس متفاوت است، بنابراین قبل از استفاده از تصاویر برای پروژه های خود، صفحه مجوز آن‌ها را بررسی کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (38)

بهترین سایت دانلود عکس با کیفیت بالا

بهترین وب سایت عکس را باید از نظر نوع عکسی که در سایت قرار می ‌گیرد ارزیابی کنید. اگر شما به دنبال عکس‌ های مناسب برای سایت هستید می‌ توانید وب سایت Unsplash را انتخاب نمایید. تمامی تصاویری که در این سایت قرار گرفته‌ اند کیفیت بسیار بالایی دارند. سایت فری پیک یکی دیگر از سایت ‌هایی است که برای دانلود عکس‌ های با کیفیت گزینه مناسبی می ‌باشد. بسیاری از کمپانی ‌های مشهور مانند ناسا از این سایت استفاده می ‌نمایند.
سایت دریبل به عنوان یکی دیگر از سایت ‌هایی است که گرافیک بسیار عالی برای دیجیتال مارکتینگ دارد. این وب سایت شبیه پورتوفیلو است و کار کردن با آن آسان می ‌باشد. اگر به دنبال عکس‌ های رایگان و کیفیت بالا هستید این سایت انتخاب بی‌ نظیری است. سایت Pexels، Pixabay، Negative Space، Canva، libreshot، و … به عنوان دیگر سایت ‌هایی هستند که برای دانلود عکس انتخاب بی ‌نظیری می ‌باشند. هر یک از این سایت ‌ها خدمات متفاوتی را به کاربران ارائه می ‌دهند.


نحوه دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست

جهت دانلود عکس از وب‌سایت عکس پینترست باید مراحل متفاوتی را دنبال نمایید. در ابتدا افزونه Image را که در مرورگر کروم است باید نصب کنید. در مرحله بعدی عکس مد نظرتان را باز نمایید و سپس روی آیکون افزونه بزنید. در این مرحله عکس مورد نظر را انتخاب خواهید کرد. عکس مورد نظر در کیفیت و ابعاد گوناگون به نمایش در می ‌آید. در نهایت می ‌توانید گزینه دانلود را انتخاب کرده و منتظر باشید تا فرایند دانلود به اتمام برسد.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (39)

نحوه دانلود عکس از freepik

جهت دانلود عکس از وب‌سایت عکس فری پیک باید فایل ‌های گرافیکی گوناگون این سایت را بررسی کنید. امکانات این سایت بسیار زیاد است و شما به راحتی می ‌توانید از آنها استفاده بهینه داشته باشید. جهت دانلود عکس از این سایت باید اطلاعات خود را وارد کنید. سایت فری پیک اطلاعات را بررسی می ‌نماید، اگر اطلاعات صحیح باشند اکانت تان فعال خواهد شد. در صورتی که پیامی مبنی بر رد پرداخت برای شما بیاید پروفایل به صورت کامل تغییر می‌ کند. پیام رد برای شما ایمیل می ‌گردد. استفاده از وب سرویس فری پیک فارسی بهترین راهکار جهت دانلود عکس از این سایت به شمار می‌ رود. شما با استفاده از این وب سرویس به راحتی می ‌توانید عکس ‌های زیادی را دانلود کنید. اگر بدانید سئو چیست به راحتی از این سایت برای بهینه سازی وب‌سایت استفاده خواهید کرد.

معرفی سایت عکس خام برای فتوشاپ

وب‌سایت عکس خام برای فتوشاپ باید قابلیت‌ های متفاوتی را به کاربران ارائه دهد. عکس خام از جمله عکس ‌هایی است که اطلاعات زیادی را در خود نگهداری می ‌کند. شما فایل خام را می ‌توانید ادیت کنید و از تمام اطلاعات فایل استفاده نمایید. تمامی عکس‌ های حرفه‌ ای به طور معمول در فایل‌ های خام به کار گرفته می‌ شوند. عکس خام در عکاسی مانند بوم نقاشی سفید به شمار می‌ رود که شما هر تغییری را می‌ توانید روی آن اجرا کنید. وب سایت ‌های گوناگونی برای دانلود عکس خام وجود دارند. سایت Signature Edits به عنوان یکی از بهترین سایت‌ های دانلود عکس خام می ‌باشد. اگر شما می‌خواهید علاوه بر عکاسی با فرایند ویرایش، ادیت و فتوشاپ آشنا گردید این سایت برایتان انتخاب بی ‌نظیری است.

این سایت رایگان می ‌باشد و شما می‌ توانید نتیجه ویرایش را به راحتی با عکاسان دیگر به اشتراک بگذارید. سایت RAW-Samples یکی دیگر از سایت ‌هایی است که برای دانلود عکس خام انتخاب می ‌شود. اگر شما فایل خام ندارید و یا زمان عکاسی در بیرون برایتان فراهم نمی ‌گردد به راحتی می‌ توانید از این سایت استفاده بهینه داشته باشید. زمان ثبت سفارش تولید محتوا باید بهترین عکس ها را انتخاب نمایید. سایت The Retouching Academy Lab یکی دیگر از سایت‌ هایی است که برای دانلود عکس ‌های پرتره خام مورد استفاده قرار می ‌گیرد. فیلم ‌های آموزشی زیادی که مربوط به برنامه فتوشاپ هستند در این سایت قرار گرفته‌ اند. سایت ‌های دیگری نیز برای دانلود عکس خام جهت انجام عملیات فتوشاپ وجود دارند که هر یک از این سایت‌ ها را باید از نظر قابلیتشان بشناسید و سپس از آنها استفاده کنید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (40)

معرفی سایت عکس ایرانی

بین انواع وب‌سایت عکس می ‌توانید سایت ‌هایی که ایرانی هستند را انتخاب کنید. سایت پرشین جی اف ایکس به عنوان یکی از سایت ‌های ایرانی برای دانلود عکس با کیفیت شناخته می‌ شود. آرشیوهای زیادی در این سایت قرار گرفته ‌اند که هر یک از آنها کاربردی می ‌باشند. سایت پارس گرافیک یکی دیگر از سایت ‌هایی است که تصاویر گوناگونی را به عنوان استوک و پس زمینه ارائه می ‌دهد. تنوع عکس در این سایت بسیار زیاد می ‌باشد. سایت عکس میهن طرح یکی دیگر از سایت‌ های دانلود عکس رایگان به شمار می‌ رود. در این سایت می ‌توانید تصاویر گوناگون با موضوعات متفاوت را دانلود نمایید

جمع بندی

با معرفی این 41 وب‌سایت عکس شما باید بتوانید تصاویر محتوا ی خود را طبق استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود در یکی از این وب‌سایتهای عکس رایگان پیدا کنید؛ اما اگر موفق به پیدا کردن تصویر موردنظر خود نشدید، سایت‌های عکس رایگان دیگری هم وجود دارند که می‌توانید عکس دلخواه خود را پیدا کنید.

هدیه رایا مارکتینگ به شما

از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید.

فرم درخواست محتوای هدیه

توصیه رایا مارکتینگ به شما:

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

41 وب‌سایت عکس مشهور برای یافتن تصاویر باکیفیت بالا و رایگان (2024)
Top Articles
Toonfanjoey
Where to Buy N95s, KN95s, and Surgical-Style Masks
Automated refuse, recycling for most residences; schedule announced | Lehigh Valley Press
Victor Spizzirri Linkedin
Walgreens Boots Alliance, Inc. (WBA) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance
Room Background For Zepeto
His Lost Lycan Luna Chapter 5
Beds From Rent-A-Center
270 West Michigan residents receive expert driver’s license restoration advice at last major Road to Restoration Clinic of the year
Cars For Sale Tampa Fl Craigslist
R/Altfeet
Hope Swinimer Net Worth
Pro Groom Prices – The Pet Centre
Mephisto Summoners War
Chicken Coop Havelock Nc
Bjork & Zhulkie Funeral Home Obituaries
Dallas’ 10 Best Dressed Women Turn Out for Crystal Charity Ball Event at Neiman Marcus
Diesel Mechanic Jobs Near Me Hiring
Love In The Air Ep 9 Eng Sub Dailymotion
Parent Resources - Padua Franciscan High School
Bank Of America Financial Center Irvington Photos
Beverage Lyons Funeral Home Obituaries
Reborn Rich Kissasian
Employee Health Upmc
Wisconsin Volleyball Team Boobs Uncensored
Gina Wilson Angle Addition Postulate
Https E22 Ultipro Com Login Aspx
Dei Ebill
Water Temperature Robert Moses
Craigslist List Albuquerque: Your Ultimate Guide to Buying, Selling, and Finding Everything - First Republic Craigslist
Afni Collections
Spectrum Outage in Queens, New York
By.association.only - Watsonville - Book Online - Prices, Reviews, Photos
Mississippi Craigslist
Everstart Jump Starter Manual Pdf
Frostbite Blaster
Covalen hiring Ai Annotator - Dutch , Finnish, Japanese , Polish , Swedish in Dublin, County Dublin, Ireland | LinkedIn
Scottsboro Daily Sentinel Obituaries
Enjoy4Fun Uno
Evil Dead Rise (2023) | Film, Trailer, Kritik
Sam's Club Gas Prices Florence Sc
R/Moissanite
Bartow Qpublic
21 Alive Weather Team
Costco Gas Foster City
Thothd Download
The Sports Academy - 101 Glenwest Drive, Glen Carbon, Illinois 62034 - Guide
Enjoy Piggie Pie Crossword Clue
Join MileSplit to get access to the latest news, films, and events!
Doelpuntenteller Robert Mühren eindigt op 38: "Afsluiten in stijl toch?"
Superecchll
Ark Silica Pearls Gfi
Latest Posts
Article information

Author: Pres. Lawanda Wiegand

Last Updated:

Views: 6723

Rating: 4 / 5 (51 voted)

Reviews: 90% of readers found this page helpful

Author information

Name: Pres. Lawanda Wiegand

Birthday: 1993-01-10

Address: Suite 391 6963 Ullrich Shore, Bellefort, WI 01350-7893

Phone: +6806610432415

Job: Dynamic Manufacturing Assistant

Hobby: amateur radio, Taekwondo, Wood carving, Parkour, Skateboarding, Running, Rafting

Introduction: My name is Pres. Lawanda Wiegand, I am a inquisitive, helpful, glamorous, cheerful, open, clever, innocent person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.